Huisregels
1. Te laat
Kom op de afgesproken tijd naar je behandeling. Niet te vroeg maar ook niet te laat.
Ben je verhinderd waardoor je te laat komt bij je afspraak? dan is het prettig dat je dit even laat weten. Ben je meer als 10 minuten te laat? dan kan de afspraak helaas niet meer door gaan en breng ik 50% van de behandeling in rekening.
2. Afspraak afzeggen
Zeg je je afspraak binnen 24 uur of last minute af? dan ben ik genoodzaakt 50% van de behandeling in rekening te brengen. Helaas kan ik last minute niemand meer blij maken met jouw plekje.
3. Prijsopgaves
Bij Haarstudio 22a wordt gewerkt met een 'vanaf' prijs. Extra product of extra tijd die aan de behandeling kan worden toegevoegd zullen we vooraf met je bespreken. Zodoende kunnen wij de prijs onderbouwen en zijn er geen verassingen bij het afrekenen. Daarom adviseren wij bij uitgebreide knip- of kleurbehandelingen vooraf een prijsindicatie te vragen. Deze prijsindicatie geven wij alleen in de kapsalon tijdens een vrijblijvend advies gesprek. Wij geven geen prijsindicatie via de telefoon of mail.
4. Garantie
Bij Haarstudio 22a geven we je 14 dagen garantie op knippen en 7 dagen op het kleuren. Garantie op het kleuren krijg je alleen bij gebruik van de juiste haarproducten en is niet van toepassing op geheel andere wensen zoals een andere keuze van kleur. Ben je niet tevreden over jouw kleur of kapsel? neem dan binnen 14 dagen contact op met de salon dan plannen we graag een service afspraak in. We maken jouw kleur of kapsel dan zonder extra kosten helemaal naar wens.
5. Kleding
Haarstudio 22a is niet aansprakelijk als er tijdens een behandeling verf terecht komt op je kleding. kostbare kleding dragen tijdens een behandeling is ten aller tijde op eigen risico.
5. Hygiëne
in verband met hygiëne knippen wij uitsluitend in schoongewassen haar, je kunt je haar thuis wassen vlak voor bezoek aan de kapsalon of hier in de kapsalon, daarvoor rekenen wij een meerprijs. Kinderen en volwassenen met luizen en/of neten knippen wij niet.